Pelicans SB:n omatoimisenharjoittelun vinkkejä OSA 1
25.3.2020 13:05 Uutisointi / Pääsivusto

Pelicans SB:n omatoimisenharjoittelun vinkkejä OSA 1


(jos yllä oleva video ei toimi, kokeile tästä.)

Tarkemmat ohjeet:

PALLONKÄSITTELY

Tee harjoitteet pihalla tai luvan kanssa sisällä Voit käyttää apuna mitä vaan. (me löydettiin vessapaperirullia)

Kiinnitä huomiota näihin asioihin!

- Peliasento (ei jalat suorana) hae hyvä polvikulma, koukista hieman polvia. Tasapainoinen asento, maila maassa, selkä suorana, katse eteenpäin ja paino kevyesti päkiöillä.
- Löydä hyvä kosketus palloon, muista hyvä lapakulma.
- Muista painon siirrot, keinu, Keskity hyvään rytmiin ja "silmäkäsikoordinaatioon"
- Pikkuhiljaa katse eteenpäin.

MULTI SKILLZ HARJOITTEET

ILMAPALLOHAASTE:

- Laita pallo jalkojen väliin ja laskeudu selällesi.
- Nosta pallo suorilla jaloilla ilmaan, nouse seisomaan ja ota ilmapallo kiinni.
- Kiinnitä huomiota siihen, että jalat ovat suorat silloin, kun nostat palloa, jotta saat vatsalihaksesi mukaan harjoitukseen.

PALLONHEITTO ÄMPÄRIIN:

- Mene punnerrusasentoon tai karhukävelyasentoon.
- Vedä napaa sisäänpäin, jotta selkäsi ei mene notkolle.
- Muista työntää hartioista mahdollisimman paljon ylöspäin ja pitää kädet suorana. Yritä pitää vartalosi paikallaan, kun heität palloa.

Ensi viikolla luvassa lisää harjoitteita!

HAASTEITA löydät seuran instagramista: https://www.instagram.com/pelicanssb_...

Käy tsekkaamassa myös muita Multi SkillZ harjoitteita & haasteita
Instagram: https://www.instagram.com/skillzlahti/
Facebook: https://www.facebook.com/multiskillzl...

On paljon juttuja mitä voi tehdä kotona, vaikka joukkueharjoitukset ovat tauolla! Älkää unohtako ulkoilua ja muuta liikuntaa.


   
Lisää uutisia
Päijät-Hämeen Salibandyseura ry
«  Heinäkuu   »
Kategoriat